Sunday 28 February 2016

PADAH !!! Apabila Tidak Kawal N@fsu , Pengantin Tersilap Suami , Pengapit Temani MALAM PERTAMA..

Seorang pengantin perempuan di bandar ini yang ingin menyambut perkahwinannya dengan mengadakan seks pada awal pagi selepas majlis itu berlangsung terkejut apabila menyedari lelaki di atas katil bukan suaminya, tetapi pengapit pengantin lelaki.




Bagaimanapun, tak ada gunanya dia menyesal kerana benda sudah terjadi, lapor akhbar Xinhua.
Pengantin perempuan itu yang dikenali sebagai Huang saja, dikatakan pergi ke bilik mandi pada awal pagi selepas malam majlis perkah.

Dia dengan seronok kembali ke bilik yang disangka biliknya dan mula meraba lelaki berkenaan yang disangka suaminya.

Sebenarnya lelaki itu ialah pengapit suaminya ketika majlis perkahwinan mereka dan dia tidak menyedari bahawa dia sudah mengadakan seks hinggalah sejurus selepas hari mula cerah.

Tolong! Tolong, saya dirogol, jerit wanita itu sebaik menyedari kesilapannya.

Semua penghuni rumah berkenaan mengelilinginya. Dan selepas perbahasan hangat, mereka memutuskan cadar kotor keluarga itu tidak boleh dibasuh secara terbuka dan pengapit terbabit perlu membayar pampasan kepada pengantin baru itu sebanyak 20,000 yuan.

Keputusan itu bagaimanapun dibantah pengapit terbabit yang mendakwa dia tidak melakukan sebarang kesalahan dan tidak mempunyai wang untuk diberikan kepada pasangan pengantin itu.

Pasangan berkenaan kemudian mengheretnya ke balai. Tetapi polis enggan menyiasat kes itu kerana berpendapat apa yang berlaku tidak mencapai tahap merogol.

Kerana kecewa, mereka kemudian memfailkan tuduhan rogol terhadap lelaki itu di Mahkamah Rakyat Bandar Napo. Bagaimanapun, mahkamah juga menolak kes itu dengan berkata, tidak ada keganasan atau paksaan digunakan oleh pengapit berkenaan.


1 comment:

  1. Vimax adalah obat herbal yang di khususkan untuk kaum lelaki , yang berfungsi sebagai obat pembesar penis permanen dan memperpanjang sesuai yang di inginkan , secara cepat dan akurat tanpa efek samping serta dengan hasil permanen , vimax canada asli tersebut telah menjadi pilihan para konsumen international . Vimax PiIls sudah terkenal dibelahan dunia dan sering dipakai oleh para pria dewasa untuk meningkatkan kejantanan pria dan memaksimalkan ukuran alat vital , guna memberikan kepuasan untuk pasangannya . vimax canada sudah diakui oleh para ilmuan dunia sebagai obat herbal untuk obat pembesar alat vital dan cara memperbesar ini bukan lagi menjadi rahasia pria perkasa , ini sangat luar biasa khasiatnya cepat , akurat dan permanen .
    Vimax asli canada merupakan produk herbal pembesar penis yang sangat efektif dan berkhasiat untuk masalah laki-laki yang dapat menambah panjang dan besar lingkaran alat vital , keinginan seksual dan kesehatan seksualitas untuk membantu mencapai ereksi kuat . Diformulasikan dari bahan tumbuh-tumbuhan terbaik yang berasal dari seluruh dunia yang telah terbukti berkhasiat , anda akan yakin bahwa obat vimax dapat meningkatkan kehidupan seksual anda . Vimax Canada Original menggunakan beberapa jenis tumbuhan yang ditemukan di POLINESIA dimana orang-orang dari suku mangaian berhubungan seks lebih sering setiap malam , meskipun ini bukan apa yang anda inginkan , itu bagus untuk mengetahui kemampuan seksual anda yang dapat meningkatkan secara substansial .
    Untuk Info Lengkap Klik www.sarishop.hol.es
    Untuk Pemesanan Call/SMS Di : 082 220 100 979
    Pin BBM : 2A0D FEE3
    Info Produk Lain Silahkan Klik Link Berikut :
    http://sarishop.hol.es/selaput-dara-perawan-mengembalikan-…/
    http://sarishop.hol.es/semenax-pengental-sperma-penyubur-s…/
    http://sarishop.hol.es/vimax-asli-canada-vimax-izon-terbaru/
    http://sarishop.hol.es/obat-kuat-herbal-viagra-original-us…/
    http://sarishop.hol.es/klg-pills-herbal-obat-pembesar-peni…/
    http://sarishop.hol.es/obat-pelangsing-badan-fatloss-jimpn…/
    http://sarishop.hol.es/obat-pelangsing-badan-fruit-plant-u…/
    http://sarishop.hol.es/obat-perangsang-wanita-sexdrop-asli…/
    http://sarishop.hol.es/obat-perangsang-wanita-blue-wizard/
    http://sarishop.hol.es/obat-perangsang-wanita-potenzol-ger…/

    ReplyDelete

Popular Posts

Online Now